Ne, opravdu se nejedná o nové příslušenství, i když by jistě mohlo být pro mnohé velice lákavé. Apple jen vydal novou reklamu, ve které upozorňuje na studiové efekty v jeho iPhonu X.
Reklama se jmenuje „Studio in your pocket“ a trvá 38 sekund. Obecně veškeré reklamy společnosti Apple patří mezi ty více zábavné, a tak se nebudete nudit ani při této. Přitom v ní zas o tolik nejde. Dívka na nádraží vyndá z kapsy svůj iPhone X a pořídí si selfie fotografii.
Následně se ale kolem ní začnou přidávat různá světla, odrazné desky, deštníky, softboxy a mnoho dalšího příslušenství, jakých se používá např. ve fotografickém studiu. A ono také ano, iPhone X totiž u portrétového režimu nabízí různé nasvícení scény, které má vytvářet dojem, jako by byla fotografie právě ve studiu pořízena.
Na iPhonu X můžete k portrétovému nasvícení použít jak hlavní, tak čelní (True Depth) fotoaparát. Na iPhonu 8 Plus pak funguje jen s fotografiemi pořízenými jeho hlavním fotoaparátem. Majitelé modelů iPhone 7 Plus pak ostrouhali a s iOS 11 tuto efektní úpravu portrétových snímků nedostali. Prý kvůli výkonu, ale jistě správně tušíte, kde je pravda – jedná se o jistou exkluzivitu nových modelů.
Líbí se vám nová reklama a pořídili byste si na základě jejího doporučení iPhone 8 Plus či iPhone X? A pokud již řečené modely telefonů vlastníte, používáte studiové nasvícení?
Zdroj: dpreview.com