Apple vidí v jeho portrétovém režimu a možnosti portrétového nasvícení značný tahák pro potenciální zákazníky. Také proto na něho nově upozorňuje v reklamě, kterou uveřejnil v Mexiku. Moc vám toho ale neřekne.
Reklama iPhone Retratos, což znamená ve španělštině obraz, zobrazuje dvě dívky, kdy je jedna focena klasickým chytrým telefonem a ta druhá iPhonem. Jeho snímky jsou však díky portrétovému nasvícení poutavější, což se té první nelíbí, a tak svou sokyni z obrazu „vyšoupne“.
- SNAPCHAT VYDAL VŮBEC PRVNÍ REKLAMU. PŘEDSTAVUJE NOVÝ DRUH FOTOAPARÁTU
- APPLE UVEŘEJNIL DALŠÍ VÝUKOVÁ VIDEA TÝKAJÍCÍ SE FOCENÍ IPHONEM
Celá reklama má jen 15 sekund a její poselství je jednoznačné – snímky pořízené s portrétovým nasvícením jsou prostě poutavější. Bohužel je však můžete pořizovat jen iPhonem 8 Plus nebo iPhonem X. Pro starší iPhone 7 Plus nebyla tato funkce zpřístupněna.
A jak moc používáte portrétové nasvícení vy? A jste s jeho výsledky spokojeni? Sdělte nám to do komentářů a o své fotografie se podělte v našem Fotostreamu.
Zdroj: 9to5mac.com